Reklamační formulář
Formulář pro uplatnění reklamace
Vyplňte tento formulář a odešlete jej zpět pouze v případě, že chcete reklamovat zboží v zákonné době v souladu s obchodními podmínkami eshopu www.pampasmarket.cz. Formulář je třeba vytisknout, podepsat a zaslat naskenovaný společně s dokladem o nákupu zboží na níže uvedenou e-mailovou adresu, případně jej vložit do zásilky s vráceným zbožím.
Adresát (prodávající):
Internetový obchod: WWW.PAMPASMARKET.CZ
Společnost: NESTAR INTERNATIONAL S.R.O.
Se sídlem: Křemenáčová 99/18, Praha 10
IČ/DIČ: 264 819 87 /CZ 264 819 87
Kontakt: pampasmarket@nestar.net, 222 210 648, 724 302 50
Spotřebitel:
Moje jméno a příjmení:
Moje adresa:
Můj telefon a e-mail:
Uplatnění práva z vadného plnění (reklamace)
Vážení,
dne (*) jsem ve Vašem obchodě (*) vytvořil objednávku (specifikace objednávky viz níže). Mnou zakoupený produkt však vykazuje tyto vady (* zde je třeba vadu podrobně popsat ).
Požaduji vyřídit reklamaci následujícím způsobem: (* )Zároveň Vás žádám o vystavení písemného potvrzení o uplatnění reklamace s uvedením, kdy jsem právo uplatnil, co je obsahem reklamace spolu s mým nárokem na náhradu/výměnu, a následně potvrzení data a způsobu vyřízení reklamace.
- Datum objednání (*)/datum obdržení (*)
- Číslo objednávky:
- Peněžní prostředky za objednání, případně i za doručení, byly zaslány způsobem (*)
a budou navráceny zpět způsobem (v případě převodu na účet prosím o zaslání čísla účtu) (*) - Jméno a příjmení spotřebitele:
- Adresa spotřebitele:
- Email:
- Telefon:
(*) Nehodící se škrtněte nebo údaje doplňte.
V (zde vyplňte místo), dne (zde doplňte datum)
(podpis)
______________________________________
Jméno a příjmení spotřebitele