Hodnocení obchodu
Domluveno vše e mailem
Vyborna nabidka, rychla komunikace a dodani. Doporucuji!
(Administrátor)
Děkujeme moc za kladnou reakci, vážíme si toho!
Hezký den!
chci-li met z jídla zážitek a nevyndavat ze zubů maso ještě druhý den, tak si upravím kus masa od vás. Navíc jen úplný idiot je bude schopen upravit tak, aby nebylo měkké, šťavnaté a navíc velmi chutné.
Super
Nákup zde mohu jedině doporučit
Doporučuji!
Doporučuji!
Doporučuji
Doporučuji, spolehlivý, kvalita zboží
VELMI DOBRÝ
Obdrzite neco jineho nez jste si objednali.
(Administrátor)
Dobrý den, omlouváme se za způsobené komplikace. Dodavatel nám v předvánočním období nestihl dodat zboží ve sjednaném termínu. Předem děkujeme za pochopení. Krásný den přeje Pampas Tým
Uz jsem zde nakupovala a vzdy vse perfektni
(Administrátor)
Dobrý den Hano, děkujeme Vám velice za Vaší přízeň. Krásný den Vám přeje Váš Pampas Tým
mají dobré a kvalitní výrobky, doporučuji každému vyzkoušet
Neměl jsme žádné výtky, které stojí za zmínku
(Administrátor)
Milý Václave, děkujeme Vám za cennou zpětnou vazbu. Platbu online přes platební bránu standardně nabízíme, tak ji můžete příště vyzkoušet. Hezký den!
(Administrátor)
Dobrý den, včasné doručení k rukám klienta je pro nás velmi podstatné, proto si pečlivě vybíráme dopravce, jak po Praze tak i mimo Prahu, proto děkujeme mnohokrát za Váš komentář a ještě jednou se omlouváme za vzešlé komplikace. Krásný den Vám přeje Váš Pampas Tým
Zásilka dorazila v pořádku, maso bylo vynikající, ale chlap, který doručoval zásilku byl strašně nepříjemný, urazil naši sekretářku a k tomu navíc smrděl...
(Administrátor)
Děkujeme za Vaší zpětnou vazbu ohledně zkušenosti s kurýrní službou Messenger. Velmi nás mrzí, že doručení neproběhlo profesionálně. Vzniklou situaci řešíme.
Zboží je velmi kvalitní, sympatické dámy zpříjemní osobní odběr. Zamrzí neaktuálnost webu (dostanete sůl bez dávkovače, protože ta objednaná s dávkovačem je vyprodaná, nebo dárkové balení sýrů dostanete v ošklivé krabici, protože ta hezká dárková právě není) Komunikace by mohla být lepší - kromě výše uvedeného, kdy se zklamání dozvíte až při osobním odběru místo předem telefonicky, tak navíc často sami musíte po několika dnech volat, zda si můžete pro objednané zboží přijít, protože informaci o připravené objednávce nedostanete.
(Administrátor)
Děkujeme za zpětnou vazbu a cenný podnět pro zlepšení našich služeb. Na náhradu zboží jste měl být rozhodně předem upozorněn, jak je standardně zvykem. Po připravení objednávky ve skladu zákazníci vždy obdrží automatickou výzvu pro vyzvednutí objednávky, která vám zřejmě z technických důvodů nedorazila. Věříme, že nám zachováte přízeň a příště proběhne Vaše objednávka standardně a profesionálně.
Váš Pampas Market
kdo chce kvalitní zboží, určitě se tu najde;) já nemám, co bych vytknul
(Administrátor)
Děkujeme mnohokrát za zpětnou vazbu! Jsme velmi rádi, že jste s našimi výrobky spokojen. To je pro nás ta nejlepší odměna :).